Lördag

Försökte logga in tidigare imorse men de funka inte, Anyway nu e ja här=)

Man va ju lagom trött imorse när lillan vakna, hon sov visserligen till åtta så de va ju egentlgen sovmorgon hehe

Va uppe och lämna Kajsa hos Lena för ett tag sen och så gick vi i detta underbara snö (O)vädret till Diana

På   vägen hit prata Oliver om sin farfar som e i himlen, han saknar sin farfar och undra när han kommer ner från himlen så dom kan träffas. Så sa ju jag att de kan han aldrig för när man dött och kommit till himlen kan man aldrig komma tillbaka igen. Så tänkte han lite sen sa han "men mamma då vill ja dö så ja kan åka till himlen" Så fick ja förklara att många skulle bli så lessen om han åkte till himlen och att vii nte vill de. De va the end om detta samtalet.....TRODDE jag, då säger han " men då e det bättre vi alla dör och åker tillsammans till himlen då" Genialiskt sagt av en 5 åring..
Det e så svårt att prata om döden speciellt med en liten 5 åring,och han har såå många frågor och pratar och leker "om" döden så mycke, de e jobbigt, vad svarar man lixom? Sanningen e ju den bästa tycker jag. Hur handskas ni med de med era barn?  (ni som har barn)

Som ni märkte va detta inlägget ganska dött hehe men nu sa jag dricka mitt kaffe innan de blir kallt och så ska ja kika in hos er

Ha de bra idag=)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Andreas

alltid ngt fel med blogg.se :/



Ha en underbar lördags kväll!

2009-01-31 @ 16:44:48
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0