Nu får du ju bestämma dej

Ja min hals då asså, ena dagen gör den ont och nästa dag inte och nu ont igen, gör lixom ont när ja pratar och sväljer osv, och de känns upp i örat=/

Nu sover barnen, eller Oliver sover vilken sekund som helst, ikväll har varit en sån seeg då barnen kluddat massa och inte velat sova och så,

Nu tittar ja på top model och efter det e det sängen, e så satans trött, men har ju vatt vaken sen 6 imorse.

Dagen har vatt full av hushållssysslor, bus och mys med barnen så som vanligt då ju=)

Blir lite lessen av en sak, alla säger alltid att Josefine e så go, söt och dom saknar henne, men väldigt sällan folk säger så om Oliver=( de gör mig lessen. Min fina goa prins lixom. (detta e inte riktat mot nån speciell, men ni som vet med er att ni brukar säga så om ett av syskonen, mina eller andras barn, försök tänka på att mamman blir lite lessen)

Ne de va allt, skulle kommit lite bilder, men näär ja fotade barnen som lekte doktor innan så dog batterierna, men kanske näär barnen e på dagis imorrn

Fresten kom på en sak till, ja sålde en mobil till en här i storebro, och de va inget fel på den och ja erbjöd dom att starta den och kolla igenom den så den va bra, men dom sa nej, sen en vecka efter börja dom skicka att de va nåt fel på den, och att köpet skulle gå tillbaka, ja sa blankt nej för ja har erbjudit dom kolla den innan och de ville dom inte då e de ju inte mitt problem, och dom bara fortsätter skicka att dom vill ha pappert ( min faktura) där mitt personnummer står, hell no att ja ger ut mitt pers nr lixom. så satans trött ja blir på sånt och sånna som gör så. BLÄÄ rent ut sagt

Ha en bra kväll och sov gott.

Kram

Kommentarer
Postat av: maggan

Jag saknar d´ju både gooe ungarna. =) favvoriter på olika sätt men tycker om dem lika mkt. puss på näsan längtar tills ni kommer ner igen ;)

2009-02-03 @ 21:51:04
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag börjar också blir lite trött nu, men bara MÅSTE se californication, så får hålla mig vaken lite till.

Jag tycker allt att både Jossan & Oliver é lika söta båda två, så det så :P

Hahaha, vilken kund asså. Det e ju inte ditt problem om dom inte ville testa mobilen innan. Nu får dom stå sitt kast!

2009-02-03 @ 21:54:10
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Klart Oliver är fin han med, förstår inte att människor inte tänker sig för. Kan det kanske bero på att han är en stor kille? Vad vet jag. Kram

2009-02-03 @ 21:59:04
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Susan

Hmmm...ja, inte ska köptet ¨gå tillbaka då du sa att dom skulle kolla igenom den och så. Så du gör ju rätt.



Kramar

2009-02-04 @ 06:22:57
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu känner jag mig skyldig! Du VET att jag saknar er alla....och att jag sa att jag saknar Jossan är ju för att det alltid är hon som hoppar upp i mit knä och ska mysa eller står på balkongen och skriker efter mig! Jag älskar båda dina barn..har ju kännt dem nästan hela deras liv. Kram

2009-02-06 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0