Filmkväll

Nu ser ja film nummer två, kollade först på en med Rowan Atkinson som heter keeping mum, heel sjuk va den hehe
Nu ser jag rumor has it, med Jennifer Aniston.
Anders (grannen Lenas sambo) plingade på dörren innan med en kasse filmer så min lördags kvääll va räddad hihi
Så Tack Lena och Anders=) Bättre grannar får man leta efter.
Josefine somnade på golvet i köket vid sju när ja stod och diskade hihi, det var en mycke trött tjej.. Oliver la sej vid åtta och slocknade innan han lagt sej nästan hehe

Har lagt upp sista bilderna för idag på bilddagboken föör en stund sen, bara sen i onsdags har ja fåått fler so, bevakar mina bilder=) de e kul. och jag har tagit över 100 bilder på 4 dagar hehe.

Min bilddagbok och mina bilder kan man bara se om man blir medlem på bilddagboken.. jag heter trollbarnen där så bli medlem så ses vi där inne=)

nu ska ja se klart sen sova min skönhets sömn=)

Har ja nämnt att jag e glad och lycklig fresten haha  ja jag vet de har jag med skriver de igen ifall ni glömt
 sov gott och ha en trevlig lördag kväll för de ska ja fortsätta ha här i Storebro CENTRUM   haha

Kram S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0