Vilken helg...

Pheew  vilken helg de varit, eller de började ju i veckan men helgen va ju inte mycke bättre.
nu kan man iaf äntligen andas ut och säga att man nästan e frisk.
Har varit hungrig idag för första gången på dagar, så jag och barnen köpte frallor och de va gott, och töstig e ja som tusan hela tiden, men kan inte dricka för mycke för ja blir mätt så jäkla snabbt.

Nu städar barnen rummet lite, eller dom sa att dom skulle de iaf, jag passar på att skriva ett litet inlägg här så ni har nåt att läsa.

Ska boka en hemresa nu med, blir imorrn eller onsdag, längtar hem nu till MITT eget hem och kunna använda  min egen data och allt som e mitt haha

Till helgen som kommer ska vi nog träffa Otto, han ska komma ner till oss och de ska blir så nice, saknar han=)

Nä nu ska ja hänga upp tvätten sen lägga mig ett pytte litet tag på soffan för ja e yr i skallen.

Vad hittar ni på idag då??



Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ni kan ta er hem! Trevligt med Otto-besök! Ikväll håller jag på att tvätta. Det sista torkar nu...

2008-11-03 @ 20:48:12
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att ni kan ta er hem! Trevligt med Otto-besök! Ikväll håller jag på att tvätta. Det sista torkar nu...

2008-11-03 @ 20:50:15
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0