Söndag

Jag och barnen har precis ätit frulle i soffan och så kollar vi på Madagascar=)
Sen ska barnen bada och ja får dra en sväng med snabeldraken. De dras in så mycke grus när vi vatt på lekplatsen=)

Idag e de fars dag, har skickat ett sms till min far, sen har jag och syskonen lagt ihop så Dennis köper nåt till han efter han jobbat idag. De e ju några mil om man sär så så inte så lätt för mig och barnen att åka dit.

Det där med Otto e över nu........han va här eller skulle va här hela helgen, men igår mådde ja inte så bra, va astrött och har nackspärr så ja va på väldigt dämpat humör, och de tålde inte han tydligen, sen struntade han i att Oliver ville leka med han och sa helatiden "snart" och då sa ja till han hur de funkar med barn, så han vart visst sur då.
Så han planerade sin hemresa igår "bakom min rygg" tycker man kan berätta för den man e hos om man tänkt åka hem, men han bara gick in och hämtade sin väska när vi va ute , så sa han att han skulle gå in och hämta jossans vantar, men så va de ju inte, han vågade inte säga som de va, så ja sa att ja tyckte man kan säga till innna, mena där va vi ute och skulle snart gå in och laga middag så bara går han. och barnen undra ju var han skulle, han sa inte ens hejdå till dom *suck* Så vuxen och mogen var haninte. Han va inte alls den han visat innna. men ja bryr mig inte, ebara besviken som fan, och att han bara struntade i mina barn GRRR vi som vatt vänner i över ett år lixom,men men! Så bye bye svin....

Har nog inte så mycke mer att skriva just nu. Skriver kanske sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Kramar i massor!

2008-11-09 @ 11:41:03
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Minns du min historia om pucko-Tobbe från Gbg som först va jättetrevlig o sen en helg tog han bara tåget hem, för att han blev sur. Jag vaknade & då va han bara borta. MOGET!!! Hoppas du hittar nån som e ordentlig. Det förtjänar både du & barnen!

2008-11-09 @ 16:55:53
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Anna

Suck... Skickar en kram till dig!

2008-11-09 @ 21:26:52
Postat av: Tosse

Suck vilken människa. Men alla är ju inte som dom borde vara :P

2008-11-10 @ 14:12:08
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Malin

Varför kan folk inte bara var dom dom är o stå för det? jag kan inte förstå...så svårt är det inte o vara sig själv o ärlig

2008-11-20 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0