På mindre bra humör...

Är jag idag och de e inge kul. Ja skulle ju lägga mig i tid igår, men tror ni att ja gjorde det, neej inte alls, stängde datan och så men sen ringde jag Danne och tjöta lite=) Sen kollade ja lite tv, sen läste jag. Och när ja somnat vid halv ett typ tog de inte lång tid innan OLiver vaknade och ja minns inte ens vad de va, men han gick på toa sen fick han ligga hos mig, sen några timmar senare hosta Jossan så mycke och grät så då häämtade ja henne med, men hon somna inte om klart för hostan inte slutade. så fick lite att dricka och ville se en film, så vid 4-5 imorse la hon i soffan och kolla film hehe sen tog den ´slut så då starta vi pippi, sen somna hon, och båda två vakna typ 8, så ja behöver nog inte ens säga att ja e trött idag hehe vilket oxå resulterar i dåligt humör, men men ja får vila bort de sen vid vilan hehe

När ja tittade ut imorse vid 8 va de helt vitt av frost=) nu e de dock nästan helt borta, men de ser ju iaf positivt ut för snön=) och den längtar ja efter, men med min vanliga otur kommer väl den nästa vecka när ja e  i skåne =(

Nu ska ja göra nåt vettigt fast ja egentligen inte vill hehe

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0