Orka rubrik

Palla komma på nya rubriker var dag haha vi kör utan denna gången.

Idag har varit en piss mög tråkig dag. Var en sväng på maxi och så bara.

Imorrn ska vi åka till lund då Oliver opereras imorrn. ska va där halv tolv, men ja ska åka så vi e där vid tio så ja kan emla han för de ska man göra e timme innan.

Har så mycke i mit huvud som ja behöver prata med nån om, nån som orkar lyssna och trösta typ.... eller så kan ja bara strunta i att prata och fortsätta ha de inom mej, de funkar ju de med men tyvärr inte i längden, har redan mått riktigt dåligt en gång, och vill inte dit igen. jaja. ja bara babblar urtan att ha en poäng, men behövde bara skriva de.

Tror nog ja lägger mig snart faktiskt.....

Tack Kerstin och Zezze för era kommentarer på senaste inlägget=) det värmde. Kramar tillbax till er.

Naajj.. bye bye

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Om jag hade kunnat så hade jag gett dig en kram, men nu kan jag inte göra IRL utan kan bara skicka cyberkramar. Hoppas att Olivers operation går bra & att du kan få prata av dig med ngn i din närhet. /Jag finns här för dig.

2008-11-23 @ 21:20:18
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: *zezze*

de va väl inget gumman...skrev bara va ja tyckte! Kram

2008-11-23 @ 21:59:48
URL: http://www.zezze1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0