Operations dag

Ja nu åker snart jag och Oliver med bussen till stan, ska ta tåget 9,10 så vi kommer va framme på Lunds sjukhus 1,5 timme innan vi har tid, bara för ja ska hinna Emla han med. Vill inte göra de på bussen och tåget, lättare när man e stilla lixom.
Så ska vi hinna inom barnakuten med och hälsa på Johanna gumman på sitt jobb med. Fast sen ska vi förvisso åka med henne hem hehe

Igår la ja mig lite över nio. så när klockan slog 22.00 sov ja gott hehe. Sen nu imorse vakna jag av att Oliver låg bredvid mig och prata med mig, de va fortfarande mörkt ute och klockan hade inte ringt än, efter vi hade legat och snackat lite gick jag upp och tog mobilen, klockan var då 04,35 !! HAHA ja kunde i vilken fall som helst inte somna om så typ klockan fem gick vi upp, så duschade ja av Oliver med den speciella svampen från sjukan sen fick han välling.
Medans han mös i soffan med välling duschade jag, sen åt vi varsen macka med.
Oliver får inte äta mer nu (efter 6) så fram till 10 får han dricka klara drycker. snaca om att han kommer va hungrig sen,, men men han e en duktig kille =) e så stolt över han, han klarar allt detta med operationer bättre än ja hehe.

Nä nu ska ja bli klar, snart kommer deras pappa hem och ska ha Jossan, hon skulle med men har lite feber och de blir lite svårt helt ensam, så P kommer hem från jobb och e med henne.

Ha en bra dag.

Och MASSA KRAMAR till er mina vänner =)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tänker på er/honom. puss på er

2008-11-24 @ 07:39:09
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Håller alla tummar & tår för Oliver!! Kram

2008-11-24 @ 12:10:20
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas operationen har gått bra idag!

2008-11-24 @ 18:50:24
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0