Kvällen

Nu sover trollbarnen och jag har surfat lite.
Hyrde en film innan när jag och barnen va på ica. Asså snacka om liten håla när man själv får skriva i "lånepappert" på filmen, kan oxå tillägga att de e på ica man hyr dem för en väldigt billig peng=) De enda man fyller i e typ namn och nummer och filmens nummer hehe inte visa id eller nåt, här vet alla vem man e, och dom vet mer än man själv vet hihi

Beställde lite julklappar igår, kan ju förstås inte nämna vad eftersom de va lite till syrran och hennes sambo, sen har ja hittat bra julklapp till faren min med=) Och jag vet på ett ungefär vad halva min syskonskara ska få.
De e dyrt med julen, har man som ja 10 syskon och sen föräldrar och egna barn och barns pappa och så vidare att köpa till e de ingen billig match hehe men de fixar nog sej, Ja springer nog runt på väla (köpcentret i Helsingborg/Ödåkra för er som inte vet) nån dag innan jul.

Tack ni mina vänner för att ni e så underbara=) Va skulle man va utan sina vänner egentligen?
Nä, familj och vänner ska man va rädd om för utan nära och kära e man inget här i livet. Visst ensam e stark! men ensam behöver oxå nån att stötta sej mot för att klara av allt ensam=)

Har massa i hövvet som ja skulle kunna skriva men nu börjar filmen ja hyrde "Brudens bäste man"

Skriver ja inte mer idag blir de imorrn.


Oliver & Josefine The Love Of My Life

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe.. det blir en jäkla massa julklappar ;)

Den filmen vill jag åsså se!

2008-11-11 @ 09:36:08
URL: http://familjenengstrom.blogspot.com
Postat av: Kerstin Widerström

Ja jisses julen är en "dyr" historia... Men klappar till barnen är allra viktigast. =)

2008-11-11 @ 11:25:37
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja, alla känner alla :-)

Jag (och JOhan) tänkte oxå ta en sväng på Väla. Det måste inhandlas lite utrustning till fjällen & julklappar.

2008-11-12 @ 06:58:53
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha.. Ja du skulle bara veta hur mycket man får reda på om folk när man jobbar på Ica.. Skrämmande mycket :P (Jobbar på Ica själv)

2008-11-13 @ 21:05:08
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0