Friday night

Ska snart ta och sova, e trött, men måste vika berget med tvätt på sängen hehe

Idag (fredag) firade dom Emil dagen på dagis, så de va lite maskerad och ostkaka för barnen=) Fick idag veta att mina barn tycker om ostkaka hehe

Efter dagis gick vi hem i regn-blåsten och städade, sen åt vi mellis och mös i soffan till beethoven på film (igen haha) Efter mys, städ och lek laga vi middag, blev gotte mat idag=) kryddiga spiral pommes (typ), ugnsstekt skinksnitzel och beasås, till de hade vi sallad, så gott och barnen åt som hästar för en gång skull=)
Sen diska ja undan och hängde tvätt medans barnen kollade Bompa och rätt som de va hade Jossan slocknat i soffan haha så ja bar in henne, sen fika mös ja och Oliver till en film=) sen efter nio somna han med här på soffan *myys* men nu har haft han på toa och lagt han.

Har suttit och kollat julklappar och beställt några så nu e man en bit på vägen. Har även beställt en ny mobil då denna ja köpte av sis e för avancerad för mig haha så den ska säljas=) Nån som e intresserad av en Sony Ericsson K850i en cybershot telefon men 5 megapixels kamera och toutch (stavas?) "knappar" på skärmen. En mycke bra kamera mobil=)

Fresten så ringde Karin från mitt gamla jobb minörgården i helsingborg och fråga om ja kunde jobba över jul och nyår och lite i december=) Klart ja kan=) de e ju Patricks jul med barnen iaf så, fast ja kommer va med att fira beroende på vilken tur ja får att jobba=) Men ja e iaf glaaad=) så när ni andra e ute och super och firar de nya året sitter ja kanske på jobbet=) men e lika gla iaf, man spar ju money istället hehe

Nee nu tror ja jag måste sluta
skrivs imorrn, då jag oxå måste ta mig i kragen och lägga över bilderna från kameran till datan så ja kan ladda upp på bilddagboken.
Vill ni hänga med i våra bilder med  så registrera er på bilddagboken (ni som inte redan e det då) och bli vän med mig och barnen=) trollbarnen heter vi=)

Gonatt och sov gott

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska oxå jobba jul o nyår gumman så vi får tjäna pengar tillsammans medans alla andra super bort sina :D



Allt e bra med mig =) Bara lite filosofering min senaste blogg :) Hoppas allt är bra me dig o barnen oxå! Saknar dig massor!!!!!

2008-11-15 @ 15:32:47
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman!!!



Ska vara ledig i jul och nyår ...när du är nere kan vi väl träffas??



Du måste se hur vi bor nu:)

Du har mitt mob nr , så messa när du vill:)

love you L



Anna

2008-11-16 @ 11:51:05
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0