Fredag

Kom nyss på att ja har alltis så jä*la spännande rubriker hehe
men de e ju insidan som räknas eller??

Sitter påp jobb men som nui ser på klockan ska ja snart gå hem och sova=) ska bli såå skönt sen ska ja inte hit igen förrän på lördag kväll... när ni andra ska njuta av helgen *ler*
Natten har varit relativt lugn, men de spökar verkligen på detta stället, vilket inte e konstigt eftersom de har dött en del här men de e ändå läskigt.. ja e ju såå jäkla rädd å lättskrämd med så de har kännts skiit jobbigt.. å så fick ja va här uppe viket e jobbigare för mig, e mer rädd här uppe, men men natten giock bra å till å med vårt sammarbete (med han ja jobbar med) vi har ju inte vatt riktigt överens om när man ska göra vissa saker och lite annat men ja gjorde de min tid och ja fi9ck hjälp iaf=)

Nu ska ja iaf hem som sagt och pussa mina underbara gosbarn=) sen ska ja sova.
Sen under dagen vet ja inte vad som händer, de återstår att se.

Till dej My lovely sis Cila: ja de e lite smått overkligt att ja ska flytta å stå på egna ben en bit "hemmifrån" e stolt över mig själv att ja vågar hehe och så e ja glad för känner verkligen att ja behöver detta=) så nu e ja lika modig som du var,,,, fast tillåmed modigare för ja flyttar utan att känna en enda:) skämt å sido..
å kladdkakorna ska ja baka när vi ses:) så ni får smaka:)
Saknar dej och älskar dej.

å när ja ändå e igång kan ja säga att ja saknar alla er ja inte träffat på länge och en massa andra...

nä ner å ha rapport nu. ha en underbar dag och kommentera gärna så ja vet vilka som tar del av mitt liv:)
ni kan ju berätta vad ni hittar på i helgen=)


Kommentarer
Postat av: Johanna (Skugg)

Saknar dig oxå gumman!!!

Nu håller jag på att tvätta. Ska städa av lit smått oxå, för det behövs. Sen imorgon ska jag jobba 8:30.11:30. Behöver alla pengar jag kan få just nu! Resen avhelgen blir lugn!

Puss

2008-08-15 @ 18:46:00
Postat av: Kerstin

Du ska se att det går jättebra, jag flyttade till Boden där jag inte kände en käft, men det gick rätt fort att få sig ett nätverk omkring sig. Kram

2008-08-15 @ 21:27:15
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gummsan! Det kommer säkert gå bra med flytten, Vi får träffas sen när du väl är nere i skåne så vi får vår träff med barnen. Annars så skall man jobba i helgen? kram

2008-08-15 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0