Vem behöver värme?

Pust sätter mig en minut och skriver ett litet inlägg här mellan städet=)
Har dammsugat ordentligt i hela slottet nu. Skulle nog behöva dra några repor med golvmoppen med, men får se om ja gör de idag eller imorrn.

Ska fixa lite mat strax tänkte jag och så har ja massa tvätt att vika. Drog bara ner det från tvättställningen nu när ja skulle hänga upp en ny maskin haha

Jag frös innan (trots att alla fönster va stängda) Men så började ja dammsuga och nu va ja tvungen att öppna balkongen och få in frisk luft för jag e varm av städet haha. Ja vem behöver värme i lägenheten? Bara att starta snabeldraken så slår man flera flugor i en smäll=) Städar, motionerar och värmer upp sej=)

Måste få tummarna ur de berömda med och lägga över lite bilder från kameran till datan så ja kan uppdatera med bild=) Fast jag har vatt så himla dålig på att fota på senaste. Men några är där allt. *ler*

Igår va Oliver så hängig och febrig och idag e han som vanligt, pigg, glad och busig och framför allt ingen feber = FRISK  Mama is happy=) Vill inte ha sjuka barn juh=(


Nu ska ja resa mig igen så man inte fastnar för de finns de ingen tid till. Har lite till jag vill göra innan de e dax att duscha och göra sig klar för en rolig kväll hos C. Blir ju erotikparty och det tycker jag e kul haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0