Måndag

Vet inte vad jag ska skriva för rubrik så ja skriver inlägget först:)

Först och främst, finns det nån som kan hjälpa mig att flytta innehållet i denna bloggen till en sån egen sida?
gärna på WP, för dom verkar bra iomed att man kan skydda vissa inlägg på ett bättre och lättare sätt.


Annars har dagen vatt lugn, vädret har vatt piss som vanligt och ja har vatt så jäkla trött för barnen har vatt extra stökiga inatt och vaknat flera gånger så jag har inte sovit inatt heller.

Orkar inte skriva så mycke nu. Har saker att skriva om och bilder att visa men vill inte visa och berätta saker i denna bloggen mer. Så hoppas ja kan byta blogg snart. Kan starta en ny utan problem men vill ju ha allt innehåll med mig.

Men hoppas ni har de bra iaf.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0