Kan inte sova

Jag fattar inte, när ja väl kan sova länge så vaknar jag tidigt, sen får ja ligga och tvinga mig själv till att kunna somna igen. Haha

Sitter nu i soffan och kollar på repriser av Melrose place kan ni fatta att de fortfarande går haha de e ju soo old.

Just de, vet ni vad ja gjorde igår? Ni kommer aldrig tro det men ja satt up julgardiner i kök, matplats och vardagrum. Och ljusstakar och stjärnor är i fönsterna=) Jag kunde inte vänta och de känns super skönt att det e klart=)
Dock skulle jag vilja ha nya julgardiner, dessa e gamla ärvda och inte min smak egentligen, men man tager va man haver hehe

La in lite nya bilder igår=)
Och eftersom jag inte kommer på mycke att skriva just nu så lägger jag in några bilder istället.

Mina fina trollungar. Så här såg dom ut på dagis fotot=)


Kolla in Olivers frilla=)


Coolingen


Snäckan härmar bigbro´ =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0