Älsklingarna hemma

Nu e mina darlings hemma=) Eller dem har varit de sedan typ klockan två och jag blev såå glad när dom kom=)
Fick stooora kramar och stora leénde av dom=) Som ja saknat dom.
Mina fina fina gosbarn.

                                                    Bamse kraam till brossan  (jätte gammal bild)                                
                                    


Idag när dom kommit hem så har vi lekt, myst och pratat massa=) Jag och Jossan lagade middag medans Oliver spelade på datan lite, ja hade ju lovat han de i fredags för han har inte fått spela på så länge hehe

Sen efter maten och ja hade diskat undan så tog vi Jossans alla barbie stuff och satte oss på golvet framför tvn och lekte med dom. Det kändes lite wierd att leka med barbie haha, speciellt att prata till varandras barbie osv haha men de va mys.
Samtidigt lyssnade/kolla vi (läs JAG) på EMA´s 09 på mtv, det va repris från i fredags då det gick live.

Josefine somnade på soffan när vi satt och mös och Oliver har  lagt sig för nästan 20 minuter sen, men e lite gnällig som vanligt när dom kommer hem efter en helg borta. Men hoppas han somnar gott snart han med=)

Nu ska ja se på ensam mamma söker.

Har i helgen fotat lite i mitt hem som ja tänkte visa, blir kanske senare. Eller en annan dag om ja bestämmer mig för att ta bättre bilder haha

Har ni haft en wonderful helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0