Usch, stackars mig

Jag tycker inte om att tycka synd om mig själv, men nu när ja e så här dålig tycker ja verkligen synd om mig själv.

Har legat hela dagen typ, gått upp för att gå på toa och ta panodil och när min vän Malin Skralin och Carro kom förbi en snabb runda och lämnade en "Krya på dig" present=)
Det e va man kallar goa vänner=)

Ja har nästan ingen ork alls att sitta och skriva, fryser ena sekunden och svettas nästa sekund=/  Känner mig slö i hela kroppen.

Barnen har ringt från sin pappa och ville hem, men ja va tvungen att säga nej=( och de känns hemskt att säga nej till sina barn, men ja orkar ju nästan inte stå upp så då kan ja ju inte ta hand om barnen.

Nu sitter jag iaf i soffan med filtar om mig och dricker thé med honung och försökte tvinga i mig en barnyoggi med=)¨

Ska kanske kika runt lite grann nu.

Ha en skön kväll=)

Tusen tack för era värmande ord=)

Saknar mina älsklingar så mycke.

Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Krya på dig gumman!!!

2009-05-10 @ 22:09:23
Postat av: Johanna

Lilla gumman, hoppas du snart blir frisk!! Bamsekramar

2009-05-10 @ 22:40:49
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig! Din stackare....



Kram

2009-05-11 @ 08:14:09
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0