Slut på helgen

Söndag kväll vilket innebär slut på helgen, men de gör inget för den har varit lång=)
Det innebär oxå att ja ser Wipe out på kanal 5=) det e så bra Haha, skadeglädjen e ju den enda sanna glädjen sägs de höhö

Jossan somna direkt hon la sig lilla gumman, hon va ju uppe tidigt idag och imorrn börjar allvaret, finally =)
Oliver e däremot lite mer svår somnad ikväll, kanske lite spänd inför dagis start imorrn, dock har han längtat som en tok men iaf=)

Åååhh,,, vet ni va ja såg innan på Maxi? Twilight har släppts på film *Yeeaayy* Den vill ja ha =)

Hmm va har ja mer att berätta nu då? Minns inte, vi har vatt och handlat ätit kvällmat, tvättat bla bla.

Jo barnens pappa har hjälptr mig med duschstången, den va lite för låg så va tvungen att såga av den, och ja trodde inte ens min såg funka att såga i aluminium (eller va de ju e) men de gjorde det så nu e det fixat så de hänger draperi runt badkaret nu. Ska bara såga min andra gamla så den passar i duschen på andra toan med, de e så smalt där.

Skriver kanske sen igen. Ska försöka lägga mig i tid idag=)

Vad har ni haft för er idag då?

Här har det regnat nu i eftermiddags

Kommentarer
Postat av: Susan

Så där ja...äntligen kväll:)



Jo, vi har haft en bra dag men nu är man slut. Hela helgen har varit intensiv tycker jag så skönt att allt är back to normal imorgon. Eller ja...inte riktigt normalt...Stella blir ju dagis tjej imorgon så vi alla 3 ska vara på dagis 9-14=)



Ni verkar också ha haft en bra helg läser jag. Gött.



Kramar

2009-05-03 @ 22:09:41
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni haft en fin kväll. Kram Jenny

2009-05-03 @ 22:53:02
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas ni haft en fin kväll. Kram Jenny

2009-05-03 @ 22:53:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0