Pontiac

Nu e vi i Kattarp, slapp ta bussen hit för barnens pappa skulle ändå på detta hållet så vi fick åka bil istället=)
Dom stora barnen gick direkt´in och spela och Jossan och Agnes gick till studsmattan.
Min far och familj kom samtidigt så de blev många barn nu=) Roligt för Oliver och Josefine älskar sina
Mostrar och morbrödrar,

Jag och Sandra tog en tur till Maxi Hyllinge med Pontiacen med=) Den brummar så härligt så man blir helt till sig hihi
Och folk tittar en extra gång när dom ser två brudar i den=) Men ni karlar blir nog lite chockade nu så håll i er, Vi tjejer klarar ALLT=)

´Nu fixar vi med maten, massor av olika kött som ska grillas och sallader osv. Till efterrätt blir det Jordgubb/rabarber paj med vaniljsås/visp=)

Måste rusa nu, men har datan med mig så ja kikar kanske in sen igen=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att vi brudar kan allt!! Åka raggarbil, yeah baby!! Åh, va gott det låter!!

2009-05-16 @ 16:23:16
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Men åååh...va massa gott ni ska äta då. Ät för mig med vet jag=) Tack tack:P



Kramar

2009-05-16 @ 17:38:55
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0