Pigg och Glá

Nja vaken iaf och de e precis haha

Vi sitter och ser på Tatsiki jag och Jossan och Oliver sover=) Han e som  jag som gärna sover länge ibland=)
Imorrn ska ja sooooova läänge=) De e välbehövligt att få sova "ostört" kan ja säga hehe

Igår då,  ja skrev inget på hela dan typ och emellanåt loggade ja in här för ja kunde inte hålla mig här ifrån men ja tvingade mig till att inte skriva så ja loggade ut igen hehe
Vaddå att bloggen tar över ens liv =)

Jag och Jossan busade och myste sen gick vi ut och lekte ett tag=) Sen gick vi upp till ena grannen och fikade, ja fikade på  only vatten=) Duktigt va. hihi
Vid 18 tiden kom min fina Prins hem så då blev de film i soffan innan dom la sej barnen. Ja kom som vanligt i säng lite to late, men de e ju inget nytt längre hehe
Pratade medmin ena syster i över en timme =)

Idag ska vi till Väla med hemlig person=) kan skriva om vem de e senare när de inte e hemligt mer=)
Ska iaf köpa mammas present idag, de e ju 45 års fest imorrn=)
Jag, Lotta, Dennis och hans tjej ska åka med finaste Maggan=) Så skoj vi ska ha Maggstar eller hur=)

Så väntar ja svar om Susan och barnen vill komma hit och äta frulle=)

Nu must i go=) ska klä på mig och Jossan och dra över med dammsugaren en vända=)

Vi ses senare bloggen=)

Ha en kanondag allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ska du ta tåget till Galan i Gbg den 4juli.Ta kontakt med mig isåfall på min blogg.mvh alexandra

2009-05-22 @ 12:04:34
URL: http://pooooh.se
Postat av: Erika

Trevlig helg!

2009-05-22 @ 14:22:31
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Susan

Hehe...ja, och vi kom ju så=)

Det var trevligt...får vi göra om så klart=)



Hoppas att du hittade vad du skuelle hitta på Väla.



Kramar

2009-05-22 @ 15:50:05
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh, en hemlig person, spännande! :-)

2009-05-22 @ 18:06:59
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0