Kliar på magen

Nu e frukost äten, jag har tvättat av Oliver och han har fått en av sina egna tröjor på sej så slipper han sjukhus skjortan.
Jag e med påklädd och ren=) Oliver ser på dom 101 dalmatinerna nu men han e lite lessen för tejpen som magkatetern sitter fast med kliar massa=/ Han ser så lessen ut min lilla stackare. Och de värsta e att jag inbte kan göra nåt åt de, de känns i mamma hjärtat kan ja säga.
Hela morgonrn har han oxå gråtit för de gör ont i baken, han har ju legat på rygg i nästan ett dygn så baken värker. Försökte vända han åt sidan med en filt bakom som stöd men då fick han ont i snoppen så ja la min kudde mellan hans knä så kunde han ligga på sidan utan att klämma ihop benen.

Efter denna filmen ska vi nog spela playstation, tur vi har med ett eget så slipper man slåss om det man kan låna på avd, de ligger ju några stora pojkar med så=)

Nu tänkte ja lägga över bilderna från kameran till datan sen så fort ja har en minut över kommer dom in här.

Idag e det dagen D  Anna gumman=) Äntligen, Jag ska hålla tummarna för att de går bra idag. Så ses vi kanske efter ert besök här mitt emot. Annars får ja prata från balkongen haha

Kommentarer
Postat av: Susan

Naaw...lilla gubben då=( Klart att han får ont av att ligga på rygg ett helt dygn.



Hoppas att det går bra att sysselsätta sig med PS och sånt. Det finns ju inte allt för mycket att göra på sjukhus.



Kramar

2009-05-27 @ 11:04:50
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0