GoKväll Fredag

Då närmar kvällen sig med stormsteg=) Skönt för ja e nannig ja=)

Jossan slockna på soffan för typ en timme sen medans hon kollade på Mamma Mia What else lixom hehe
Tänker ibland på att ja skulle vilja ta henne till nån talangjakt sen när hon blir stor nog=) Eller kanske till en barnmodel agentur, men e det rätt mot barnet att göra de? Även om dom säger att dom vill så e dom ju egentligen för små för att veta vad dom vill eller?

Oliver sitter här intill mig och vi tittar på Bernard och Bianca, de va längesen så skönt att se nåt nytt=)
Eller ja den e gammal, men de va ett tag sen så=)

Jag fattar inte en sak. Halsen gör ont hela tiden, inte som innan asså men den värker, när ja andas, gäspar sväljer you name it. Jag äter ju pencillin och har gjort i 5 dagar idag, hur kan ja plötsligt få ont då?

Nu ska ja hämta dricka till Gosungen=)(Oliver) Sen kommer ja tillbaka till bloggvärlden igen.
SKa läsa lite bloggar osv.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mamma Mia - IGEN, hahaha! Toker! :-)

Just det, jag har Bernard & Bianca hemma, Har inte ens tittat på den. Får göra det nån dag...

Nu e jag svinmätt & trött. Snart blir det daimtårta (Almondy) o Så ska det låta. Sen ska jag köra hem o lägga mig...

Tyckte Jossan va så himla rar på klippet, så tyckte hela världen kunde se! :-)

2009-05-15 @ 19:47:00
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund

Penicillinet kanske ej tar? Äter för liten dos eller så? Kontakta din läkare om du ej är bra efter du ätit upp din kur.



Thindra blev 2 år i februari och Lukas blir 1 år nu i Juni :)



2009-05-15 @ 20:04:42
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/
Postat av: Susan

Jag tillhör den skaran som inte är ett så stort fan av barnmodellande och så. Tycker att när dom är så stora så att dom själv vet vad det innebär osv och har större vetskap så är det ok. Men det är vad jag tycker=)



Hoppas att du får en lugn och mysig kväll.



Kramar

2009-05-15 @ 21:06:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker oxå du ska ringa och höra iaf... Ring sjukvårdsupplysningen om det inte släpper nu i helgen... Kram kram

2009-05-16 @ 07:12:26
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0