Godmorgon Torsdag

Godmorgon bloggen. Sovit gott allesammans?
Det har jag förutom dom 3 gånger Oliver vaknat till, orkade inte gå upp mer efter tredje gången så han fick komma in till min säng istället=)

Jossan vakna vid 6 men somna om till sju igen skönt för ja va inte riktigt redo vid 6 tiden hehe

Nu äts de frulle och tittas på barnkanalen=) Jag ringde sjukvårdsupplysningen om  nåt Oliver har på benet, ser ut som en stoor finne med rött runt om och gul bula (var) och nåtsvart i mitten, gjorde va dom sa och tvättade med klorhexidin (allt ja hade hemma) och tryckte lite och ut kom de lite gult var och de gjorde så ont på min stackars lilla kille=/
Ska ringa distrikten och fråga om ja ska komma dit med han så dom kan se va det e.

Har eller hade en vän som va en av mina allra närmsta vänner, men nu senaste tiden har ja ringt, smsat, skrivit i hennes blogg och msn men hon svarar inte och hör aldrig av sig tillbaka och de gör mig lessen. Villl man säga upp kontakten av nån anledning kan man väl säga de eller?
Och ja e ju så snäll så ja e dum och kan inte släppa de förräns ja får en förklaring eller anledning heller vilket "plågar" mig ännu mer då.
Jaja...du kan ju höra av dej om du läser detta=) Saknar dig.

Nu ska ja bli klar så vi kan ge oss ut i solskenet (Läs Regnet och blåsten)

Ha en kanon dag alla=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha....först när jag läste att ni ska ge er ut i solskenet så tänkte jag what? vart är Fia om hon är där det är sol. Men sen lästa jag parantesen och kopplade...haha.

2009-05-07 @ 10:49:37
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: ღ Mamma Russin

hej hej..

usch så tråkigt med din vän.. hoppas det löser sig med lillkillens ben..

kramar

2009-05-07 @ 13:01:41
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Precis, man e vuxen & borde kunna prata...

2009-05-07 @ 23:02:38
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0