Dagisdags

Monday morning=) Och dags för dagis.Eller ja frukost först och Oliver ska få på dej kläderna=)
Han ville inte vakna alls idag Haha, men de e ju klart att dom ska va sjusovare när man ska upp tidigt höhö
Ja vakna av klockan kl, sju och va relativt pigg, men lite ont i magen gjorde att ja ville ligga kvar och sova men de gick ju inte=) Nej upp och väcka barnen=)

Så duktig jag varit med bilder i helgen, men knappt inga kommentarer. Jag är mycke duktig med kommentarer hos andra med  och de ska tydligen löna sig men det gör det icke. Men whatever.  Nu måste ja bli klar här.
Igår leta ja som en tok efter barnens regnbyxor men hittade inte dom nånstans=/ Sen kom ja på att ja ju glömt dom  hos Emma när vi va där  för några veckor sedan hehe Det man inte har i huvvet får man ha nån annanstans, frågan e bara var?! Haha

Hoppas ni får en bra dag idag kära ni=)



Kommentarer
Postat av: Becca

hej ramlar in o ville lämna ett spår bara

söta barn du har

ha en underbar dag!

2009-05-04 @ 15:34:16
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Susan

Tjingeling.



Gick det bra på dagis idag då?



Här gick det jättebra....skoj=)



Jag tror att det är så nu på sommar halvåret att det inte är samma typ av aktivitet bland bloggandet och kommentarer som i vanliga fall. Man har inte lika mycket tid och sen då det är kväll så har man inte samma ork som vanligt. Så är det i alla fall för mig.



Kramar

2009-05-04 @ 15:46:19
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0