Blåsning

Det blåser som tusan ute och ingen sol e de=/ Så idag blir man både blåst på de sköna vädret och ivägblåst när man går ut höhö

Här i lgh 112 e vi iaf uppe men barnen e i vanlig ordning piggare än jag men de gör inget=) Jag sitter och väntar på att få äta frukost. Ska ju gå en timme efter att ja tagit medicinen.
Men vi har iaf sovit så gott=) När Jossan vakna vid 5 ville ja dra täcket över huvudet igen hehe men efter lite välling somna hon om till strax efter åtta. Så hämta ja lite böcker så satt hon och "läste" bredvid mig i sängen så kunde ja ligga och morna mig=)
Oliver sover gärna länge iaf och de e göttans=) Önska Josefine ville bli lite mer som han haha
Mina barn e raka motsatsen till varandra.
Oliver vill va uppe länge och sova länge, Josefine somnar tidigt och vaknar ännu tidigare hehe
Tänk ändå så olika syskon kan vara, utsidan e om rätt lika men insidan e två helt olika, med andra ord som det ska va hehe

Nu ska ja kika runt och sen fixa mig och packa lite saker i en väska, sen ska ja och barnen ta bussen till en vän till familjen och va där idag och ha de trevligt och grilla osv=)

Vad har ni för Lördags Planer då?¨

Ha en underbar Lördag kära ni.

Kommentarer
Postat av: Susan

Som Eliott och Stella...totalt olika är dom.



Hoppas att ni får en mysig dag hos era vänner.



Kramar

2009-05-16 @ 10:51:21
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0