And off we go=)

Om lite mer än 30 minuter ska vi åka. Lite jobbigt eftersom ja e helt ensam imorrn, lämnar han på sövning och känner ja mig själv rätt kommer ja gråta som fan, sen sitta de timmarna som operationen tar helt ensam. Då funderar man mycke och gråter ännu  mer=/
Önska nån va med mig. Och så önskar ja att Jossan kunde vatt med. Det e tungt att va utan henne.
P skulle kommit inom nu för ett tag sen med Olivers snutte som han glömt ta med igår. Men han har inte dykt upp så ja skickade sms, då ligger han och sover och ska va hemma med Jossan idag för hon sovit dåligt inatt. Hon känner väl att de e nåt på G nu, lilla gumman. Men han kunde ju hört av sej tidigare, det e redan jobbigt att va utan henne hela veckan juh.....och ja e så rädd att han ska glömma nåt, eller ge fel medicin osv. Han hade ju gett fel andnings medicin hela helgen suck!!! Jaja ska inte gnälla, har ont i magen så behöver inte göra de värre hehe

Ha en underbar dag mina kära vänner=)

Mamma älskar er Oliver och Josefine

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt!! :/ Men allt kommer gå bra ska du se!!! Va stark!! Styrkekramar!

2009-05-25 @ 07:23:03
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänker på er!



Varma kramar

2009-05-25 @ 07:48:09
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susan

Uscha gumman.....förstår att det är jättejobbigt=( Ska tänka på er hela tiden och hoppas att allt går bra. Hade jag inte haft barnen så hade jag varit med dig.



Många kramar

2009-05-25 @ 07:55:09
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Lycka till, håller tummarna för er, speciellt för Oliver. Förstår att det kommer bli jobbit...Ha de så bra som det går...många kramar till till dig, Josefine och extra många till Oliver:)

2009-05-25 @ 11:23:44
Postat av: Kerstin Widerström

Lider med dig, men du är i mina tankar & hoppas att operation kommer gå bra!! Kraaaaaaaaaaaaam <3

2009-05-25 @ 12:20:01
Postat av: MAla

Tänker på er!! Många kramar

2009-05-25 @ 19:12:16
Postat av: Gun

hej!

Sköt om er nu det kommer gå bra ska du se. P fixar att ta hand om Josefine. Behöver du prata så är det bara att ringa det vet du.

Kramiz Gun

2009-05-26 @ 08:58:41
Postat av: Carolina

Tänkte passa på att tipsa om de 2 tävlingar jag har pågående i min blogg just nu, var gärna med - finfina priser i potten! kram

2009-05-26 @ 10:26:26
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Susan

Hej gumman.



Vill bara kika in och säga att jag tänker på er<3

Mååånga kramar

2009-05-26 @ 13:19:10
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0