Varning/// Du e dum mamma

Varnar alla känsliga läsare för bajs prat HAHA 

Oliver bara håller sej heela tiden, trots han får movicol junior och ja blir knäpp på de, har testat alla metoder, men han fortsätter hålla sej.. Och han e ju inte hård i magen så det gör ju inte ont, men de sitter väl i sen alla operationer han gjort osv. Fast han har perioder då han inte håller sej. Och till poängen då=) Ikväll efter mycke tjat från mig och extra movicol och mikrolax så bajsa han uit massa=) Då blev ja sååå glad och han med=) Min duktiga kille=)

Visst nu några timmar efter e det ju nåt annat han struntar i att lyssna på, tex hoppas han i sängen, klättrar på lådorna osv. Ja kan säga till hundratusen gånger men både han och lillan struntar i mig. Hur ska ja göra min röst hörd??
Känns som ja provart allt snart.... Hjälp mej med lite bra tips.
Du e dum mamma, får man höra sjuhundratjugoelva gånger typ hehe Men dom e ju så goa dem små liven=)

Nu har vi ätit kvällsmat och ja har hunnit ner i tvätten och lagt i en maskin tvätt. Har tre maskiner kvar att tvätta. Men det blir inte alla ikväll de e jag för lat för haha  Så blir de när man e van vid egen maskin juh =)

Ja va händer nu ikväll då?

Jag ska mysa med barnen, lägga dom, slänga mig på soffan och surfa och se film tror ja=)

Ne nu gör Lillan nåt igen GAAAAH Hörs sen

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, kul att du också ska gå på mammagalan :) Kram Jenny

2009-03-06 @ 18:59:15
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: maggan

SHIT! haha asg kom på en sak nu.

Lotta (astrid lindgren)

Men dumma MAMMMMAAA... ;)

Osså bor du i trakterna fniss, kunde ju inte bli

bättre.

2009-03-06 @ 20:46:59
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0