Vårkänslor

Ja idag va de verkligen vårkänslor. Vi gick ut sent men va ute i två timmar och barnen gungade i en halvtimme typ HAHA
Det va till och med nån som grillade så de luktade sådär sommargott=) Snacka om att man längtar till sommaren.
Till och med Oliver reagerade på att de luktade grill=) Han frågade om vi inte kunde grilla lite korv snart=)
Så de får vi göra=)

Oliver har fått in ena tvn och playstationet på sitt rum så nu har vi andra en chans på tvn haha Nu sitter han och min lillebror Albin och spelar lite, men dom ska strax lägga sej.
Jag ska passa Albin imorrn och Oliver har tjatat hela dagen efter han så han fick komma och sova över=) Det e myys då ja och barnen saknat mina syskon/deras morbror och mostrar nu när vi bott 30 mil upp. Nu ska den förlorade tiden tas igen  =)

Kikar in sen igen tror ja, eller ja just de, kommer bilder snart så =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har verkligen varit underbart idag! Grilla, va sugen jag blev nu!!

2009-03-18 @ 22:04:31
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0