Underbar dag

Vi har varit ute heeela dagen, stack vid halv tio tiden typ och gick först till P,s jobb för han skulle skriva på Josefines flyttlapp. Sen tog vi bussen ner till stan och åt mat, gick in på Kappahl och handlade kläder, vars 2 jeans till barnen, två pyjamaser till Jossan och en till Oliver. Sen 2 byxor till mig då alla mina få va söndere typ, så blev det en snygg tischa och en lång tunn kofta med korta armar. Kommer bilder sen.

Sen efter lite shopping gick vi ner till stadsparken och där va Olivers gamla dagiskompisar Josefine och Rami och Noor med sina familjer så vi va där rätt länge och lekte. Vädret har varit så skönt idag med=) Väl hemma gick vi inte in direkt utan va ute i sandlådan och lekte, Jossan fick nya sandsaker och Oliver valde en sandtraktor.
Eftersom ja ej vatt hemma idag har ja inte vatt inne hos dej, men tar igen det nu=)

Nu sover lilla damen, hon slockna strax innan halv sju medans ja höll på att koppla in min nya hem tele som ja fick i julklapp av söstra mi=) Tele2 har ringt nu så på onsdag e min telefon inkopplad.=) Sen efter det tar det ju mellan 4-6 veckor för mitt internet, men de e ju inget nytt hehe, tur ja har stadsnätet här, säger inte upp de förrän mitt andra e inkopplat.

Oliver sitter i soffan och äter sen kvällsmat och ser Mr.Bean efter att ha tagit ett långt bad=) Och ja sitter här då=)

Just de, måste berätta en rätt hemsk sak. Innan ville Jossan ha en kiwi så ja dela en till henne, sen la ja den lilla kniven nere i diskhon (en sån tandad bestik kniv) så satte hon sej i matplatsen och ja gick in till toan, så hör ja hon skriker, då har hon smögit ut i köket och tage kniven i vasken och skullat dela kiwin mer och skurit sej i fingret. Det kom mycke blod och va hmm inte djupt rakt in utan typ "djupt" under skinnet eller hur ja ska säga. Men ja sköljde fingret i vatten så plåstra ja om henne, Det va så hemskt, ja ville bara gråta. Men den ungen asså, hon e livsfarlig, och ändå lägger ja undan alla saker hööögt upp alltid, men hon når. Räcker ja går på toa så hittar hon på nåt. Jag blir tokig, ja kommer fasen få hjärtstopp asså hehe

Jaja....nu ska ja lägga över bilderna från igår och idag till datan, sen kommer det ett inlägg med bilder=)

Vad har ni hittat på idag då?


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som du haft en jättehärlig dag med dina små älsklingar...

Alltid kul med shopping !!

Ha en fin kväll !!

Kram

2009-03-20 @ 20:29:32
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Susan

Ajajaj...kunde gått riktigt illa det där. Tur att det inte blev djupare. Här hemma är det dator krångel och jag är arg. Sitter med grannens dator och har sladd från deras ballkong upp ti8ll mig. Jag kan inte komma åt något som är mitt....hoppas babe fixar problemet snabbt....annars kan jag inte bli datoraktiv förräns måndag. Mmmm...jättekul eller hur?



Kramar

2009-03-20 @ 21:10:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0