trött mamma

Nu e jag trött satan=) Josefine sover sen litet tag tillbaka, hon somna direkt nästan, men Oliver e vaken som vanligt.
Han e inne i nån "vägra somna" period. Jag ska springa in till han tusen gånger och rätta till täcket osv.
Men de går väl över=)

Innan bestämde jag mig för att ta ett bad med barnen, dom har tjatat länge och ja kände att de e ju myys, men ja badade inte länge, för badkaret här e väldigt litet. Visst jag e kraftig, men detta badkaret är LITET. Men både jag och barnen tyckte de va rätt myys att bada litet tag iaf.

Hungrig e jag oxå, har börjat bli jättehungrig om kvällarna. Eller til och med innan när ja började med middag va ja så hungrig att magen gjorde ont, och ändå hade ja ätit typ 3 timmar innan. Helt weird, men å andra sidan har ja ju skärpt mig och ätit regelbundet i en period nu så de kan ju va därför hehe

Inget bra på tvn ikväll heller, eller det e ju greys men ja har ju inte femman Grrr men har visserligen redan sett fram till och med avsnitt 16 så de e ju lugnt några veckor fram=) Men nästa vecka kan ja åter igen se på femman WEEII

Nej ska kolla runt hos er, skrivs sen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också bada badkar!

2009-03-11 @ 21:14:02
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0