Tack

Tack för era kommentarer.
Ne det går inte riktigt att prata med han, jag har försökt de massa gånger och han blir bara arg och sur och så blir de bråk
Han lyssnar inte och verkar inte kunna känna med människor, ni vet sympati och att förstå saker om barnen verkar han inte heller kunna.

Inget hjälper, vi har till och med varit i familjerätten på samarbetssamtal, men de gick inte, han tjatade om mig och skrek så han blidde utslängd.

Det e så synd för han kan va en underbar pappa, herregud, han tog ju åt sej Oliver innan han ens va född och haer aldrig gjort skillnad på barnen. Innan hans pappa dog va han helt annorlunda, nu e han ett vrak, en tidinställd bomb.
Jag kan inte tillrätta visa han nån gång för då skriker han och blir sur. Ja e alltid (nästan) föör snäll och låter han behandla mig som skit för ja tänker att dee bäst att va tyst oftast så de inte blir massa bråk när barnen e i närheten.

Jag e så lessen och arg nu, vet inte va ja ska göra. Mina stackars barn, dom förstår ju inget, varför måste dom lida?

Nu e dom iaf ute så ja ska passa på att duscha och fixa mig innan ja ska till Susan

Tusen tack igen för ert stöd. Bloggen hjälper mig mycke och era kommentarer med

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: natalie

ingen orsak :) klart man hjälper dig när du har det svårt.. säger bara ett ord idiot, säg bara det att bara för att han är sur och irriterad så ska det inte gå ut över barnen. jag e precis som dig för snäll, men har fått höra att jag ska bli lite mer egoistisk och tänka mer på mig själv, gör det du me. stå på dig och bli lite mer egoistisk, ta ingen skit... go girl

2009-03-21 @ 17:34:09
URL: http://nataliiieee.blogg.se/
Postat av: Frida

Livet är inte alltid lätt att förstå sig på men det viktiga är att barnen har dig o dom vet att DU älskar dom...



Kramen

2009-03-21 @ 19:28:52
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0