Sunday Morning

Vilket betyder slutet på helgen, men de deppar vi inte för. Veckodagarna e ju som helg för arbetslösa som mig Hehe

Veckan betyder visserligen massa packning så man e klar till lördag då ja flyttar. Och jag bara orkar inte med mer packning, men har ju inte mycke val, de måste ju göras=)

Har sovit kanon gott inatt, och ja fick till och med sovmorgon. Oliver vakna runt 8 och lillan  vid halv nio=) Det e inte ofta de händer så de va skönt, nu e ja ju pigg och vaken=)

Jaha,,,vad har dagen att bjuda på då??

Här blir det dammsugning, bada barnen och duscha. Sen vill ja helst hinna med att städa Prinsens bur, och vika den tvätten som hängt på tork.  Sen ska vi ut i detta skit snö vädret och bli blöta =/ Inte så  roligt, men vi behöver frisk luft, och barnen behöver springa av sej. Måste oxå köpa diskmedel (Bara för ja älskar att diska --NOT) Haha

Sen kommer lite bilder,.

`Frukost nu.  Ha en kanon dag =)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Skööönt med lite sovmorgon=)



Hoppas att ni får en bra dag=)



Kramar

2009-03-08 @ 09:35:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha!

Ja, men du får tänka på att det blir roligare att packa upp allt sen! :-)

Jag har med sovmorgon. Lyckats sova 12 timmar, hehe!

Jag ska städa & sen till Daniel en sväng. PUSS!

2009-03-08 @ 11:04:22
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0