Oturs dag

Tror att idag e min oturs dag. Har krockat med folk och kundvagnar nu när ja va och handlade.
Pinsamt, men trevlig som ja e så säger jag "Oj, Ursäkta" men tanterna bara glor surt, Suck

Men men nu har ja vatt i stan och handlat iaf. Snälla grannarna hjälpte mig,  Lena passade mitt busfrö (Jossan) som passade på att måla överallt där hon inte skulle, *OTUR IGEN* Anders körde mig med en kompis till dem´s bil.Så det var bara Oliver med i bilen men han satt kvar med A medans ja va inne på Ica och Apoteket (Hrrmm läs Systembolaget)
Tack L och A för er hjälp. Jag har sagt de innan men säger det igen, Bättre grannar får man leta efter=)

Nu leker barnen  sina rum med store Josefine (grannarnas tös) Dom har massa skoj ihop=)

Och de blev ingen leksaks affär för barnen då dom inte lyssnat alls på mig idag, vägrar hjälpa till att städa upp sina leksaker, Och ja, dom lyssnar inte helt enkelt, En väldigt TROTSIG dag idag. Jobbigt till tusen, men de e ju så det e=)
Men man får inte en massa när man inte lyssnar. Vad tycker ni?  Hur "hårda" e ni mot era barn?

Nu ska ja fixa middag, blir leftovers från igår. I helgen ska ja göra sån taco gratäng=) har sett en del som gjort de så ja måste prova=) 

Nää nu  måste ja sluta.

Men ni kan ju berätta för mig hur eran dag varit hittills?=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Susan

Jag är nog rätt hård där. Lyssnar man inte och inte hjälper till så får man inget.



Har man stökat upp hjälps man åt att städa annars åker en del saker bort.g också väldigt bra på att berömma också då dom är duktiga.



Kramar



Men sen är ja

2009-03-06 @ 16:26:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dumma tanter borde inte få finnas....

Jag tycker inte att man ska ge barnen saker när dom inte gör som man säker. Tror att dom blir ännu trotsigare då, för då vet dom att dom kan köra med en & få som dom vill...

Tacogratäng e skitgott!

Har varit hos optikern & solat. Annars tagit det lugnt...

2009-03-06 @ 17:14:45
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Åh vad skoj! Ser verkligen fram emot galan!!!=)

2009-03-06 @ 18:51:43
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0