Oliver

Satt här i lugn och ro och hade hämtat hem senaste avsnittet av Greys (avs 19) och skulle precis starta de när ja hör Oliver skratta och gråta konstigt, går in och han ligger och skrattar skiiit mycke i sömne, sen helt plötslgt lägger han sej på rygg och börjar kolla runt i rummet med öppen mun, skiit scary va de, ja "ruskade" han lite och kallade på han så han vakna. Satte han i mitt knä så börja han gråta, han hade drömt en mardröm, min stackars lilla poj=(
Sen hann ja bara sätta mig i soffan igen så hör ja han hostar och klöks, och spyr ner sängen, golvet och sin stora bilmatta=(  Han har ingen feber dock så de kanske inte e nån kräksjuka, Håller tummarna hårt för vill ju inte att han eller vi andra ska ligga sjuka. Återstår att se hur natten går, han fick hostmedicin och liite avslagen cola så får vi se.
Lider så med han när han kräks lille killen.
Så de va att hänga upp den nytvättade tvätten och sen skölja alla sängkläder och handdukar och slänga de i maskinen.
Thank good att ja har en egen maskin vid sånna här tillfälle.

Men de kom på själva resårmadrassen med, hur får ja bort de? Eller e det bara att kasta den? Hur fasen gör ja lixom?
Kom asså på sidan eller hur man ska förklara
.

Nu sover han gott igen och ja tittade till tjejerna med och dom sover som prinsessor=) Så nu blir de Greys=)

Sov gott när ni ska sova och glöm inte klockan inatt=) Det glömmer alltid jag haha

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Men naaw...lilla gubben då=( Håller tummarna för att det inte är magsjuka och att resten av kvällen/natten blev lugn.



Kramar



2009-03-29 @ 07:37:55
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stackars Oliver!

Hmm, ingen aning ang. madrassen...

2009-03-29 @ 09:49:27
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: annki

jag brukar tvätta mina resårmadrasser med matttvättspulver pröva de .

2009-03-31 @ 14:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0