Nu e jag rätt arg

Asså, det är ju studiedag idag på skolan vilket innebär att Oliver måste va ledig eftersom jae arbetslös..
Och de stör mig inte, eller JO det stör mig att våra barn måste straffas och missa massa saker bara för arbetsmarknaden e skit. Men om ja skulle ta och komma till poängen. Vissa andra arbetslös-barn får gå idag iaf, och då e dom på en stor skogsutflykt med matsäck. Varför kunde då inte Oliver fått komma idag med och va med på det? Han slutar ju ändå imorrn lixom. Jag blir så arg på denna skillnade mellan barna. Det är förjävligt rent ut sagt.
Tur dom slutar imorrn asså, hade inte barnen sett fram emot att gå imorrn och få sina saker och fika så hade ja struntat i att gå dit imorrn, så ARG e jag. Men det ska ju inte barnen lida för. Eller Oliver lider redan för han undra ju varför grannen fick va på dagis och inte han.

Men men,......Jag ska inte gå igenom livet och va så ilsken hehe det e inte bra.

Starta lite musik nu kanske och fortsätta (läs börja) städa lite och packa hehe. Vi tog ut kaninen inna och så passa vi på att sitta och mya med han i soffan=)

Bye bye so long

Kommentarer
Postat av: Susan

Förstår att han undra. Men nu slipper ni det snart, ni blir ju HBg:are igen=)



Kramar

2009-03-12 @ 11:12:57
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja du min metod heter VIKTVÄKTARNA!

Vill du så kan du oxå!

Jag brukar ha stegräknartävling på min blogg ibland, kan vara lite peppande o du får förstås varamed om du vill! Håll utkik! =)

2009-03-12 @ 11:21:11
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Frida

Ibland är livet orättvist, o det är svårt fär oss vuxna att förstå. Hur ska det då inte vara för våra små älsklingar!!

Ha en fin dag, hoppas att du kan njuta av den fastän att du är irriterad...

Kram

2009-03-12 @ 12:27:08
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0