Mysdag

Ja idag har de varit dålig uppdatering, och egentligen hade ja massa att skriva om och massa bilder att ladda upp, men ja bestämde mig imorse ju att idag skulle va mysbus dag med barnen. Så ja har bara vatt inne på datan de få gånger ja har uppdaterat.

Jag och barnen kollade film, först Madagascar 2, sen efter maten fick dom sitt lördagsgodis så kolla vi på Bolt=) Och båda va skit bra=) Men i princip alla Disneys filmer e ju bra=)

Barnen somna typ direkt dom la sej och de va vid ca tjugo över nio, så vi hade en mysig och lång dag tillsammans=)

Nu e ja så trött, vet ej om ja ska se nån film, blir nog "En shopaholics bekännelser"

Har tittat runt och sökt på nätet efter nån fin Gala klänning, och kom fram till att de inte e lätt att hitta sånna fina gala blåsor för sånna "större" som jag. Men ja hitta lite fina saker, så vet ej om man ska köpa en och sen gå till en sömmerska och fixa till den så den blir mer festlig, eller om man ska köpa tyg och sy upp en enkel men fin.
Vill att den ska va nt extra, för detta e ju ändå en "once in a lifetime" upplevelse man ska på=) Eller ja vem vet, man kanske kommer gå på fler i sitt liv, men ja tror inte det så då vill jag ha de där lilla extra=)

Vad tycker ni? Förslag någon??

Just de kom på en sak till som jag har kommit på idag haha, när de e helg har man mindre besökare och folk uppdaterar mindre. Det har jag kommit på, så jag gillar inte helgerna i bloggvärlden HAHA

Just de, Sara (Kusin) Skriver om tacogratängen senare eller imorrn, då kommer även bild på den=)

Ha en superbra kväll kära läsare=)

Kanske dyker ja upp senare, gör ja inte de så sover jag=)

Kramar Fia

Kommentarer
Postat av: Susan

Nej, det är inte direkt högtryck i bloggvärlden under helgen:P



Ja, ta hem den och se den imorgon....den är verkligen skitbra=)



Kramar

2009-03-07 @ 23:48:07
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; tack så mkt :D

den var riktigt god :D

Åh vad mysigt :D

2009-03-08 @ 01:45:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Disneys filmer e skoj! Vill med se Bolt!

Eftersom det e svårt att hitta en festlig klänning åt dig, så tycker ag du ska gå till en sömmerska, se ut mönster & tyg & sen sy upp en.

Man ska uppdatera så ofta man kan :P

2009-03-08 @ 11:01:50
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0