Montag

Ja eller Måndag på svenska. Ja läste tyska 4 år i skolan, och vad minns jag? Nån veckodag Haha Men ja tycker inte om de språket,  de e egentligen inte svårt att lära sej, de e grammatiken  som e svår. Men trots att ja har lite av de tyska blodet i mig tycker ja inte alls om  språket. Sorry Mormor=)


Ja tillbaka till dagen, eller gårdagen kanske, ja kom inte tillbaka för ja hade fullt upp igår, sen va ja så trött på kvällen. Barnen somna mellan halv åtta och åtta,  sen såg ja "En shopaholics bekännelse"  Den va ganska bra. Både kärlek och lite skratt=)
Efter filmen la jag mig, vilket betyder att ja la mig innan tio=) Somna inte förren strax efter tjugo över tio, men vakna rätt utvilad idag iaf.

Nu e barnen på dagis, och dom ska stanna till efter lunchen idag för Oliver hade ju tjatat om att han ville äta på stora matan med sina kompisar nu innan han sluta. Så idag fick dom en timme extra så  dom kunde äta och mysa extra med kompisarna och fröknarna. Nu slutar dom visserligen inte förrän på freitag (woohoo ja kunde ett till tyskt ord haha)

Nu ska ja käka min frukost och under tiden lägger ja över lite bilder så ja kan ladda upp de ja lovbat=)

Vad hittar ni på idag?  

Kramis Fia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, själv hade man MVG i tyska. Tyckte det va både roligt & lätt. Minns när vi hade engelskaprov - Då ploppade det bara upp massa tysk gramatik istället för engelsk...



Vad använder du för program när du laddar hem filmer? Dom du har sett finns ju inte än på piratebay :(



Heute habe ich einen freien Tag, weeiiihoooo! :-)

2009-03-09 @ 11:21:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0