Många tankar

Ja som ni märker tar jag igen dagens dåliga update nu på kvällen hehe

Kollade nyss på avsnitt 17 av Greys, och ja kan knappt inte vänta till nästa kommer i slutet på veckan gissar jag. Jag har blivit så jäkla känslig och vill gråta och slå vissa i serien hehe

Jaja de va om det.
Tänker mycke på flytten. Vet inte hur de känns att va tillbaka här, känns tomt, känns konstigt. Känns inte som hemma.
En jobbig omställning e det, men ett måste juh. Satan att livet måste va så svårt ibland juh.

Nu ska jag sova. Syns imorrn bloggen=)

Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att det känns konstigt. Blir säkert bättre med tiden ska du se :-)

2009-03-17 @ 06:53:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0