lugn kväll

Nu sover alla tre barnen=) Jossan och Agnes satte sig i mitt knä efter lite gotte och slocknade båda två=) Så ja la dom i våningsängen i mitt rum och sen mös ja och Oliver lite och sen la han sej och kolla lite film i sin säng=)

Jag sitter och myser i min sköna grymt fina soffa och kollar på filmen på fyran "Keeping Mum", finns inte så mycke annat att kolla på tycker jag.
Men just de, ja ska ju ladda ner senaste avsnittet av Greys med så kanske ja kan se det.

På busfabriken hade vi skiit skoj hehe som vanligt då=)  Barnen va sååå snälla=) och vilda/busiga

Faan då, satte in mat i ugnen för ja e hungrig, tror ni inte att ja glömde de nu? Blev brännt suck, de e så tyypiskt mig asså HAHA

Har ni haft en bra dag idag kära ni?

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har haft en lugn dag i min ensamhet. Nu e jag trött & ska nog snart lägga mig. Nej, jag hade tänt. Inte så kul att sitta ensam i mörkret. Hade jag inte varit själv, så hade jag tänt ljus :)

2009-03-28 @ 22:30:25
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0