Kika in hos er

Nu e frukosten klar och ja ligger instängd i mitt rum=)  Låter och känns lite som när man bodde hemma och hade eget rum hehe,  Detta e ju ändå min lght, men eftersom P inte flyttat ännu blir det mitt rum som e MITT lixom=)

Ska kika in hos er alla nu=)

Undrar bara, hur gör ni andra? om nån blogg(are) kikar in hos er och börjar följa er blogg, känner ni att ni måste följa hans eller hennes då?
Jag känner att jag måste de, det e ju så man hittar fler vänner, och fler bloggar. Sen e ja ju sån som bara måste svara alla kommentarer personligen så de tar alltid massa tid, men de gör inget för ja älskar det=)
Men fattar inte hur dom stoora bloggarna klarar det, dom svarar nästan aldrig på kommentarer och bara att godkänna typ över 100 st tar ju massor av tid, men sen vet ja åtminstone en bloggare som inte godkänner sina själv utan bara kollar igenon dom lite grann. Jaja de va bara lite tankar och funderingar hehe

Ses i era bloggar för nu e ja på väg till er=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Tjolahopp. Mysiga bilder och fina brax till ongarna=)



Jag vill gärna också kommentera tillbaka till alla. Oftast gör jag det men några gånger hinns det helt enkelt inte. Men gör så gott jag kan i alla fall=)

Ses ikväll.



Kramar

2009-03-21 @ 11:35:26
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Nahoj

Så, nu har jag kollat igenom, allt jag missat. Härliga bilder! Idag har solen tittat fram i Rimforsa med! Snart dags att bege sig till Linköping. Hoppas helgen blir fin! Puss

2009-03-21 @ 11:48:42
Postat av: Johanna

Så, nu har jag kollat igenom, allt jag missat. Härliga bilder! Idag har solen tittat fram i Rimforsa med! Snart dags att bege sig till Linköping. Hoppas helgen blir fin! Puss

2009-03-21 @ 11:49:28
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har vissa jag kollar och ibland slinker jag in på andra som poppar upp ler Varför inte ta bort modereringen???ler Så slipper du godkänna alla kommentarerna och kan plocka bort de du ogillar i efterhand:) En tanke bara ler Kraaaaaam

2009-03-21 @ 12:26:02
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0