Goodmorning sunshines

Idag e de våffeldagen och strålande sol ute=) Kan de bli bättre?  Ja de kan de förmodligen, men man får nöja sej med lite ju hehe Och efter gårdagens snö storm så e solen så välkommen *Ler*

Ska ni äta våfflor idag då? Det ska vi göre tror jag=)

Såg på de där nyheterna på msns startsida igår om en dödlig spindel som kommit med i en bananlåda till usa. Den hade tack och lov hittats av personalen innan den skadade nån, Ett bett av den och du dör efter ca 20 minuter. Nu va ju inte detta i sverige, men ja tycker de e obehagligt iaf, ja e alltid nervös när ja ska gräva i bananlådorna i affäären hehe

Jaha, va ska ja mer berätta.......Jossan vakna lite över 6 imorse, så uppe tidigt idag visst=) Nu ligger vi i soffan och kollar på Emil i Lönneberga ( som om mina barn inte e busiga redan hehe)

Nu ska vi fixa lite frukost men ses under dagen=)

Vad hittar ni på idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Våfflor är supergott men det tycker inte mina barn. Knasiga ongar:P



Får se vad vi hittar på....är ju lite sjukstuga här hemma.



Kramar

2009-03-25 @ 07:48:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

God morgon..:)

mys med Emil.. jag gilla alla astrid lindrens filmen..

men fy vad otäckt med spindeln.. tur dom hittade den.. urk..



ha en toppen dag och ät några våfflor för mig med..;)



kramkram

2009-03-25 @ 07:49:31
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Anna

Vi ska äta våfflor:)

ska först på brandutbildning.. haha kan du se lilla jag i dom storaoverallerna och stövlarna:)



jag är ledig lördag och söndag.. på söndag ska vi på dressyrtävling...nästa vecka är jag ledig torsdag..ska vi träffas då???



Pussar på er alla

2009-03-25 @ 08:19:43
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Åt våfflor igår, idag blir det ugnstekt falukorv. Ska ha tvättstugan idag, en himla massa tvätt :( Men vädret kan jag inte klaga på.. Kram

2009-03-25 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0