Godmorgon Tisdag

Solen skiner riktigt mycke ute, och barnen ville gå bort till dagis och hälsa på men de får bli imorrn så man kan komma iväg i tid. Det e ju inte kul att komma precis när dom går in och ska äta=)

Idag SKA jag minsann ta tag i lite lådor=) blir att ja packar upp mina saker och packar ner P´s saker i samma lådor. Så man bara typ byter. Han ska ju maganisera sina saker tills han hittar en bra lägenhet. Så ska han bo på nåt vandrarhem av nå slag. Men nog om det nu.

Vad gör ni andra idag?

Nån som tar en tur ute i de fina vädret kanske?

Juste de, ja ska till maxi med idag=/ Bläää massa folk och två vilda barn, så handlar man för mycke så man inte kan bära de hem HEHE ¨

Ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Susan

Nog för att det är sol ute men blääää, det stormar ju.



Det städas och fixas här hemma idag men just nu vilar Stella och Eliott kollar på Nalle Puh....så jag tar en paus.



Kramar

2009-03-17 @ 10:24:36
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Idag blir det att vara ute en runda nu när jag har hämtat Casper kl 1 och hoppas på att man inte blåser iväg :P Annars ingen aning. Ni då?



Har du fått ner alla saker och så nu från där ni bodde innan ? :)

2009-03-17 @ 12:40:49
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Cila

har jobbat.. skulle simmat nu.. men tog inte med väskan med simkläder så det får bli en annan dag de.!

så nu sitter jag bara o funderar över livet=)

sen kommer väl darlingen min hem..

2009-03-17 @ 14:08:22
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0