gaaah

Innan va ja lite irriterad, men nu är ja förbannad, sur  och arg.
Barnens pappa har ju som sagt  inte gjort ett skit med barnen idag.  Barnen söker hans uppmärksamhet vilket resulterar i  att dom lyssnar dååligt och han skäller på dom.

Så har Oliver tjatat länge till sín pappa att han ville ut och leka. Då ska  han (pappan)  plötsligt åka och kolla ett vandrarhem, och barnen  vill ju klart inte med för dom vill ju ut och  leka. Då  blir han sur och skriker  och kastar deras ytterkläder i golvet. Och nu ligger han i sin säng och halv sover. Och vem tar hand om barnen? Jo jag som skulle vila och få va lite för mig själv då ja egentligen e barnledig. SUCK Jag blir toookig asså. Barnen blir ju ledsna men de fattar han inte utan säger ja sen nåt så skriker han åt mig om saker som inte ens har med barnen att göra.
När fan ska han växa upp. Världen e full av människor som vill ha barn men inte kan få, så har han barn och kan inte ens uppskatta dom.

Jag skulle kunna go on and on om det, men detta va dagens ena exempel. Ni fattar.
Va fan ska ja göra? HJälp mig kära läsare. Vill inte att mina barn ska lida av att han e en omogen SKITSTÖVEL

Sorry att dee mycke gnäll, men behöver skriva av mig

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch ja... Mindre skoj:( Du... Jag kollade precis in en länk som kan få upp antalet besökare om du e intresserad:) http://www.viraltrafik.se/?Esenese

Kram

2009-03-21 @ 14:10:22
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Kramar till dig, lider med dig & barnen. Han skulle behöva en spark i arslet.

2009-03-21 @ 14:16:36
Postat av: natalie

guud så jobbigt, säg till han att väx upp för fan... och gör han inte det behöver han inte ha med barnen och göra, stå och skricka så där, känner igen det ifrån min egen pappa. och blir det som oss kommer dom snart att bli rädda för honom, stå upp för dig själv och säg vad du tycker och tänker.. kramis

2009-03-21 @ 14:35:31
URL: http://nataliiieee.blogg.se/
Postat av: Susan

Men tjena.....en spark i röven på honom så han inser att han inte har sig själv bara att tänka på.



Förstår att du är arg gumman. Vilken skitstövel.



Kramar

2009-03-21 @ 14:37:04
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: jessica

vet hur det är gumman. iaf med att dem skaffar barn o ch inte uppskattar dem.

går det inte och försöka prata med han eller han e som MR T?för då vet jag ej vad du ska göra för de e hopplöst fall!!

massa kramar

2009-03-21 @ 15:00:58
Postat av: Sara Sjöberg

Förstår att det är jobbigt, min mamma hade samma problem med min pappa. När han flyttar kanske han lär sig att uppskatta barnen mer? Synd om barnen när det blir så. Massor av kramar till dig och barnen:)

2009-03-21 @ 16:11:37
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/
Postat av: Therese

ler Okej;) Jo alla e vi ju olika... Jag tycker om att komma in på min blogg och bli glatt överraskad när någon kommenterat:) Hoppas det löser sig för dig!!

2009-03-21 @ 20:38:35
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0