Blääääää

Idag mår ja fasen inget vidare=(  Sovit bra har ja dock gjort så de e ju alltid något.  Men mår blä=(

Ska få på barnen kläder  så vi e klara till mellan 8-8,30 dags för dagis idag juh=)  Och jar ska packa lite till och ta fram en massa lådor så man kan ju inte ligga på soffan idag  (TYVÄRR)

Fresten blev medlem på hmm va hette det nu...."meet your messenger" och ni kanske minns den killen ja dejtade som lixom sårade mig lite? Det står  om han lääängre bak i bloggen (vill inte skriva hans namn) men han iaf, han hade lagt till mig där på sin sån sida som vän, lite chockad e jag haha men men

Neej nu måste ja gå och ta en eller två panodil sen get started!

Hoppas ni andra får en bra dag idag=)

                                                  Kramis

Kommentarer
Postat av: Anna

Hje gumman!!

kan du hjälpa mig med min blogg...hade ju bilder i headern innan , men de försvann:(



Kan du lägga in bilder där till mig??

Jobbar till halv 10 idag så vi kan isåfall fixa det imorgon förmiddag...)



Kramisar :)

2009-03-02 @ 08:47:21
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0