Alla Syskon

Okej nu kommer alla mina syskon=)  Tar med mig själv med=)

Jag e först ut=)                    Cecilia                        Dennis                   Charlotte
        -84-                                   -86-                              -89-                          -91-
      

Vi fyra är hel syskon.


Mammas hmm hur säger man "nya" barn.

        Moa                                    Marie 
        -98-                                      -99-
   

         My                                        Uno
        -00-                                       -04-
  


Pappas "nya" barn

     Albin                             Amanda                       Agnes
      -02-                                -03-                                -06-
       

Idag fyller lilla Agnes 3 år=) Grattis gumman.

Ja detta va mina syskon. Vi e elva barn med mig inräknat=) Så med andra ord har jag fått lyckan att bli storasyster 10 gånger=) Dock e det dyrt vid jul och födelsedagar *ler* Men älskar alla mina syskon massor, nej, MER ÄN MASSOR=)

Om mina föräldrar inte hade tv? Hmm...vet inte, får fråga dom. HAHA

Kommentarer
Postat av: Marra

Ojj det var en hel hög med syskon! :)

2009-03-10 @ 08:17:33
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Susanna

Härligt med stooor familj! =D

2009-03-10 @ 10:56:39
URL: http://kaweria.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Jättefina bilder på er allihop:)

2009-03-10 @ 11:24:35
Postat av: Cila

gud va fina vi var=) ja du har ju blivit stora syster tio ggr.. jag har väl blivit nio ggr då.. o född till en lillasyster=9

2009-03-10 @ 19:33:37
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: vevve

oj=).. va många det blev.. förstår varför du inte vkunde förklara för mig på annat sätt hihi=).. men det måste vara jätte kul med så många syskon i alla åldrar.. själv e vi ju bara fem barn med 7 års mellanrum från den äldsta till den yngsta..=)Kram

2009-07-11 @ 22:01:41
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0