2½ men

Nu sover  lillan och Oliver ligger i sin säng och ska somna, jag slö tittar på 2½ Men, Det e ett bra program, alltid en del skratt minsann=)

Jaha, vad har vi gjort idag då?  Oliver va inne hos grannen och lekte med Josefine, sen kom dom över hit och lekte till typ lite över fem. Har varit en sväng i affären, packat lite och ja........de va väl ungefär that.

Josefine e ju rätt busig och vild så direkt man vänder ryggen till så hittar hon på bus Hehe

Ja de va nåt annat ja skulle skriva om men i vanlig ordning så har ja ju glömt de hehe
 
Just de,  jag kollade på Oprah Winfrey show innan (JA ni läste rätt, men de e bra ibland) och idag va Brad Pitt där och prata om Benjamin Buttons otroliga liv. Det va intressant=) Och så e han ju så snygg med hehe

Och sen har ja sett Tyra show med och de handlade om tonåringar som va gravida eller ville ha barn, snackar alltså om tjejer mellan 13 och 17 typ. Det va hemskt att se.

Jaja.... kommer no in en sväng sen igen, nu ska ja läsa hos er andra=) Det e ju en del bloggar ja följer =)

Kommentarer
Postat av: Cila

jag har inte läst ännu.. jag hann bara se,... du måste verkligen hjälpa mig när du har tid,..... din sida är ju skit snygg=)

2009-03-12 @ 19:47:50
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Frida

Du verkar att ha haft en skön dag, med såpor o sånt;D

Själv har jag varit o storhandlat på em medans min man städade....

Hoppas att du får en fin kväll!!

Kram<3

2009-03-12 @ 20:03:16
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Susan

Det är inget fel att titta på Oprah...det gör jag också ibland:P



Så är det mesta packat nu?



Hmmm, ja...jo....man har ju en del bloggar som man följer...haha.



Kramar

2009-03-12 @ 21:11:06
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0