Trevlig dag

Idag har varit en trevlig dag=) Men Jossan va ju så trött så hon sov midda i typ 30-40 min.
Men vi åt korv och bröd till "midda" och sen fika vi med massa jordgubbar och kladdkaka, eller ja kakan orka man bara en liiten  bit för den va såå mäktig haha

Sen har vi bara jäst i soffan och snackat en massa, kollat snyggingar i datan osv.
Barnen fick bada/duscha när Johanna drog hem så efter de vart de kvällsmat och soffmys.
Nu ligger dom och ja misstänker att Oliver sover för de e helt tyst där inne nu. Men Jossan har inte riktigt somnat ännu.

Jag har lite jobb att söka ikväll så ja kan åka ner i stan och lämna in mina papper imorrn.

E trött ikväll, okej, Oliver sov inte, han kalla nyss. Typiskt åsså, ja borde nog inte skrivit de hehe
Han e såå trött och tjatig och mitt huvud orkar inte det.

Längtar till läkningen e över så han kan va på dagis och ha sina  vanliga rutiner igen.
De e jobbigt för han (och mig) när han e "sjukskriven" och inte får göra nåt.

Ne nu ska ja ta min pencillin och ett par panodil sen slappa i soffan till nån film kanske eller bok.

Hoppas ni haft en underbar helg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, det va en trevlig dag!

2009-06-15 @ 06:55:23
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0