Regn igen

Då vaknar man upp till regn rusk idag igen.
Så va de med den sommaren.

Josefine kom och ville vakna redan vid 4. Jag sa blankt Nej. Hon sura ett litet tag sen gick hon och kissade och tog av blöjan. Så halv 5 somna hon om igen i min säng.
Sen vakna Oliver lite i 8 och ja och Jossan sov (ja, Jossan sov och ja slumrade) till typ nyss. =)

Eftersom de regnar så himla mycke så går vi inte till dagis. Har ju ingen ordentlig vagn som Oliver kan åka så han blir ju helt blöt.
Och deras far har inte hört av sej så han ringer ja ju inte för att fråga om han kan köra Jossan.
Nee vi stannr hemma.

I stan igår fick ja gjort alla mina ärende, men tror ni inte ja glömde det viktigaste pappret? Så ja måste ner idag igen=/
Sen vill jag verkligen gå med vagnen till babyproffsen med. Men får se hur det blir med det.
Kanske om ja hittar nån snäll själ som har lust att köra oss=)

Vet vi vad?? Ni vet sladden som kaninen bet sönder?? Jag har lagat den. Ja ni läste rätt=) Jag har skalat och tvinnat ihop trådarna så nu funkar den igen=)  Känner mig såå duktig hehe. Vem behöver en man lixom??=)

Igår gick de inte riktigt att pulicera nåt inlägg=/ Jag skrev ett när ja va på ams, men de ville inte posta sej på heela dagen så ja struntade i det. Va ändå så trött igår.

Maggan och Djimmy va med mig hem=) De va myys. Tack gumman för sällskapet=)

Nu ska ja rina lite samtal.

Ha en trevlig regnig dag=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Woala....se där, du kunde ju=)



Näää...igår var det inte mkt som funkade på blogg.se men idag verkar det stabilt.



Här blir det städ och kurering idag då Eliott inte är kry. Sen ska man väl till maxi och slåss med alla andra...hua.



Kramar

2009-06-18 @ 08:51:31
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huuua, klockan 4 känns lite tidigt att vakna..tur hon kunde somna om igen:-)

Vad tänker deras pappa med egentligen!! Synd om barnen när han gör så här..



Ha det bra



Kram

2009-06-18 @ 11:45:16
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...

tittar in och önskar en fin fin midsommar!!

Kramar i massor..

2009-06-18 @ 15:49:16
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Maria

Tydligen så föll mitt namn totalt när jag kommenterade innan i dag...Men det var bara lilla jag som skrev detta:



Huuua, klockan 4 känns lite tidigt att vakna..tur hon kunde somna om igen:-)

Vad tänker deras pappa med egentligen!! Synd om barnen när han gör så här..



Ha det bra



Kram



2009-06-18 @ 18:15:19
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

En bra kvinna reder sig själv! :P

2009-06-18 @ 18:22:29
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0