Men Varför?

Ja varför kan ja inte lägga mig i tid om kvällarna?? Jag e ju dödstrött och orkar inte gå upp på morgonen hehe skulle vilja sova till typ tio och eftersom Oliver sover när ja vaknar så e ju frestelsen ännu större att stanna och sova.
Tog en extra madrass till skitsängen inatt så de gör inte så ont i ryggen, men huvudet envisas med att bulta på nåt konstigt sätt. Det börjar på kvällen när ja lagt mig att bulta, känns som nåt spänns runt det (huvudet då) Verkligen obehagligt=/

Just nu ligger Oliver i sängen och äter frulle och "leker" lite med sina spindelmannen stickers=) Och ja sitter här och mår illa, den jäkla pencillinen på fastande mage juh hehe, men snart har de gått en timme så kan ja äte frulle.Känner att blodsockret inte e riktigt va de ska.

Jaha, va händer annars idag? Egentligen skulle ju den ena katetern dragits men de blir ju inte förrän torsdag så idag blir de att gå ut i de fina vädret=) Idag kommer oxå clownronden=) Som Oliver längtat så efter hihi
Sen får ja se va dagen mer bjuder på.

Nu ska ja gå och hämta lite frulle.

Ha en alldeles underbar dag alla ni mina kära vänner=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron.



Det är nog inte det bekvämaste att sova där kan jag tänka. Du kanske har irritations huvudvärk....det är väl en del som mals i huvudet nu under denna tiden?



Have fun with the clowns=)



Kramar

2009-06-02 @ 11:34:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har oxå ont i huvudet :(

2009-06-02 @ 17:44:42
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0