Inte igen=(

De e fan inte sant, inte nog med att datan sjunger på sista valsen..Så börjar ja nu känna av halsen=/ Börjar kännas lite tjockt när ja ska svälja. Fam bara inte de e halsfluss igen. SLutade med medicinen för bara några dagar sen juh. Hjälper kanske inte Kåvepenin mig? Jaja håll tummarna för att de "bara" e vanlig halsont. Puh sicken jobbig dag de vatt=/ E helt slut. Angelica frågade om hon skulle hämta Josefine på dagis imorrn och Jossan ville de så klart ja inte säger nej, behöver allt stöd och hjälp ja kan få just nu. Känner mig rätt nere av att stå ensam med allt i vardagen. Ne nu ska ja sova Bloggen får lida lite nu när ja inte har ork och sålänge Oliver behöver min fulla närvaro. Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att det verkligen är tufft att stå med allt själv!

Hoppas att din hals rättar till sig nu utan pencellin.



Styrke Kramar till Dig!!

2009-06-09 @ 22:06:26
URL: http://sagafia.blogg
Postat av: Kerstin Widerström

Kraaaaaaam, jag tänker på er!

2009-06-10 @ 00:34:19
Postat av: Johanna

Usch då! Ja, vi får verkligen hoppas att det går över fort igen! Halsfluss kan man va utan!

2009-06-10 @ 07:01:22
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Självklart gumman är det Oliver i första hand nu....bloggeriet finns kvar sen.



Förstår att det är tufft, säg till om det finns något jag kan göra?



Kramar

2009-06-10 @ 08:02:09
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Kramiz krya på dig.

Jag hoppas bara att det är förkylning vännen min. Rasmus har oxå varit krasslig här, men det är mest snuva.

skickar över en kopp honungsthe

2009-06-10 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0