Borta

Nu sitter jag och barnen hos Susan eller barnen leker=)

Vi lagade (Läs Susan lagade, ja tittade på) mat och åt och fika och nu passa ja på att låna datan oh blogga med en fungerande data haha
Barnen har skitkul och SuzieQ e och handlar.

Skulle ju ändra om hemma innan och en del i bokhyllan bara rasade ihop suck, ja e inte alls nöjd och så e ja arg på mig sj för att ja började med det helt själv.
Johanna och Lennart kom och hjälpte mig men vi fick inte ihop bokhyllan helt. Så nu letar ja en ny hylla så denna stora klumpiga kan åka ut.

Skriver later

Kommentarer
Postat av: ♡ Russin

hej hej..

låter som livet leker just nu .. trevlig att umgås.. :) hälsa söa susan!!

KRAM

2009-06-12 @ 16:29:48
URL: http://enburkrussin.wordpress.com
Postat av: Susan

Hehe.....tack för en supertrevlig dag. Guess what? Jag satte barnen i soffan framför tv:n då ni hade gått medans jag skulle diska och städa undan. 5 minuter senare sov dom.



Hör av mig snart ang datorn. Babe sitter och fixar det sista nu.



Kramar

2009-06-12 @ 17:41:56
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0